استفاده از 7 بیشترین استراتژی‌ها مانند متخصصین فالوور اینستاگرام

استفاده از 7 بیشترین استراتژی‌ها مانند متخصصین فالوور اینستاگرام

  • 74

 

اگر محتوای شما قابل اعتماد و جذاب باشد ، فالوورهای وفادار شما پست های شما را منتشر کرده و بدون نیاز به رشوه دادن به آنها ، تعامل لازم برای برند خود را به دست خواهید آورد. داشتن تعداد زیادی فالوور می تواند کاربران را قانع کند که شما را فالو کنند ، اما هیچ تضمینی در مورد ماندگاری یا تعامل آنها با پست های شما وجود ندارد. فالوور واقعی اینستاگرام در سونیک استور کاملا تضمینی می باشد و در صورت عدم رضایت یا عدم تکمیل عملیات افزایش دنبال کننده، هزینه های پرداختی شما عودت خواهد شد. اپلیکیشن اینستاگرام خود را از طریق اپ استور اپل یا گوگل پلی استور بهروزرسانی کنید و چند روز دیگر به بررسی دوباره بپردازید. بیشترین فالوور ایرانی را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد، زیرا تعداد فالوورها در شبکههای اجتماعی ممکن است به طور مداوم تغییر کند و نمیتوان آن را به روز نگه داشت. با وجود اینکه ترندهای اینستاگرام امروزه در شکل های مختلف می توانند بیان شوند، ولی برخی از آن ها به بهترین شکل خود را متمایز از گزینه های دیگر نشان می دهند. چگونه پست های خود را در ارتباط با مخاطبین واقعی ارزیابی می کنید وقتی آن همه ربات و حساب کاربری غیر فعال در معادله ی شما جولان می دهند؟

Free photo singapore flyer پس از آن می توانید با صرف سکه یا الماس برای خود دنبال کننده و لایک سفارش دهید. زیرا با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به خرید فالوور نخواید داشت. افزایش فالوور در این برنامه بر پایه سکه می باشد. کسب درآمد از اینستاگرام(Instagram) به معنای درآمدزایی از فروش خدمات و محصولات از طریق پیج اینستاگرام می باشد. در حال حاضر، اینستاگرام قوی ترین و بهترین پلتفرم اجتماعی است که می توانید برای کسب کار های خود از آن استفاده کنید. برنامه های ذکر همه از جمله برنامه های دارای تعداد نصب بالا در کافه بازار می باشند که علاوه بر ذکر نام، تعداد نصب فعال و لینک دانلود آن نیز ارائه شده است. ویژگی جالب این برنامه این است که میزان افزایش تعداد فالوئرها در اختیار خودتان می باشد. دیگر ویژگی برنامه امکان آنفالو کردن فالوورها به صورت چندتایی می باشد. پس از استفاده از این برنامه تعداد لایک پست هایتان افزایش یافته و بازدید شما افزایش خواهد یافت. زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی، خرید ممبر فیک گروه، بازدید فیک تلگرام و… مانند کانکشن در لینکداین، سابسکرایبر در یوتیوب و ممبر در تلگرام که تا اندازهای معادل همان فالوور در اینستاگرام هستند. فالوورهای جعلی در اینستاگرام افراد واقعی نیستند، آنها اغلب اکانت های تکراری هستند که با آدرس های ایمیل جعلی ساخته می شوند و به کاربران اینستاگرام فروخته می شوند تا تعداد فالوورهای خود را اغراق کنند. توسط این گزینه تمامی کسانی که لایک و یا کامنتی نگذاشته اند شناسایی شده و می توانید آنها را آنفالو یا بلاک نمایید. تعامل مخاطبان (ثبت لایک و کامنت) با پست ها کلید موفقیت برای نمایش داده شدن پست ها در الگوریتم اینستاگرام است. روش کار این برنامه به این صورت است که اطلاعات دیگر کاربران به شما نمایش داده میشود و در صورتی که شما تمایل داشته باشید می توانید با فالو كردن آنها سكه بدست آورید.

از این روی در کنار افزایش فالوور، موضوع افزایش لایک و افزایش کامنت هم در اینستاگرام مطرح شده است و در کنار روش های طبیعی برای این کار روش های مصنوعی هم ارائه شده است که برنامه های موبایلی این روش های مصنوعی را برای شما انجام می دهند. این ارتباط دوطرفه باعث می شود افزایش فالوورهای شما کاملا طبیعی باشد و توسط رباتهای اینستاگرام به عنوان فالوور فیک شناسایی نشود. ولی به طور کلی وقتی پیج اینستاگرام واقعی می خرید هم ریزش خواهید داشت و هم نرخ تعامل تا مدتی پایین می آید ولی بعدش به مرور زمان با فعالیت مستمر و جذب طبیعی فالوور به روال عادی بر می گردید. برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. در ادامه با مارکتنیگ 98 همراه باشید تا با یادگیری چند روش هوشمندانه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان یاد بگیرید و به راحتی فالوورهای پیج خود را بالا ببرید. همچنین نکات مثبت و منفی را نیز بررسی کرده ام تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که این کار برای برند شما اقدام مفیدی است یا خیر. چنین اقدامی یک حرکت فریب آمیز به نظر می رسد و باعث می شود به این باور برسید که آن برند قادر نبوده است تنها از طریق محتوای خود به فالوورهای واقعی دست یابد. این برنامه بهطور منظم (چند بار در ماه) بهروزرسانی میشود که نشانه خوبی است، زیرا احتمال عملکرد صحیح آن در صورت ادغام با اینستاگرام بیشتر است. تنها اطلاعاتی که در برنامه ذخیره می شوند اطلاعات عمومی اکانت نظیر نام کاربری، آواتار و آیدی می باشند.

این وب سایت فالوورهایی را برای اکانت اینستاگرام شما می فروشد و این به شما کمک می کند تا تعامل بیشتری از مخاطبان هدف خود داشته باشید. تا اینجای مقاله آموزش اینستاگرام، به احتمال زیاد متوجه شدید که تعداد لایک پستها به رابطهٔ شما با مخاطبان گره خوده است. بدون وجود لایک ها یا نظرها ، پست شما به احتمال زیاد برای مخاطبانتان نمایش داده نخواهد شد. این بدان معناست که پست های شما در صفحات جستجو (Explore) یا در منابع خبری مخاطبان واقعی شما نمایش داده نخواهند شد. گنجاندن هشتگ های مرتبط در هرکدام از پیج ها با هر محوریت موضوعی می تواند به افراد کمک کند پس از جستجو، یا پس از کلیک روی هشتگ از پست مرتبط دیگر، محتوای شما را پیدا کنند. همچنین قابلیت دیگری با عنوان «مخلوط» در برنامه وجود دارد که علاوه بر فالوو کردن، پست ها را لایک کرده و کامنت نیز ثبت می کند تا حساب شما دیرتر بلاک شود. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه لازم است یوزرنیم و پسورد پیچ خود را وارد کنید. پس نکته کجاست؟ آیا خرید فالوور های اینستاگرام از لحاظ قانونی و امنیتی برای کسب و کار شما خطری ندارد؟ پس از خرید فالوور برای موفقیت در اینستاگرام چه باید کرد؟ البته این ممنوعیت شامل تگ کردن افراد در کامنتها نمیشود و میتوان از مخاطبین یا همان فالوورها با گفتن عبارتی همچون «یکی از دوستانتان را در زیر پست تگ کنید»، درخواست کرد که افراد دیگری را در کامنت تگ یا به عبارت بهتر منشن کنند. بله می توانید. خدمات ارزان قیمت زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند با پرداخت تنها چند هزار تومان برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت ها و انتخاب ارزانترین سرویس برای خرید فالوور ایرانی واقعی می توانید از چندین خدمات دهنده قیمت بگیرد و سپس بهترین و قیمت مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

مراقب کلاهبرداری های فیشینگ باشید، بسیاری از تأمین کنندگان فالوور جعلی اینستاگرام در سه سال گذشته دیگر کار نمی کنند، زیرا اینستاگرام همچنان در حال سرکوب ربات ها، حساب های زباله و عملیات شبانه روزی است که آنها را تأمین می کند. در واقع الگوریتم اینستاگرام دقیقاً همان چیزی است که تصمیم میگیرد وقتی کاربر فید خودش را باز میکند، چه پستهایی را مشاهده کند. در نهایت ، اگر برای خرید فالوور اینستاگرام هزینه پرداخت کنید، در واقع برای فالوورهای واقعی و با کیفیت سرمایه گذاری نکرده اید. نکته: وقتی برای خرید فالوور اینستاگرام پول پرداخت می کنید ، در واقع هزینه ی خرید یک عدد را پرداخت کرده اید. اما شما فقط در حال پرداخت پول برای یک عدد هستید: توجه کنید که بسیاری از آن فالوورها ربات یا حساب های کاربری غیر فعال هستند و این بدان معناست که هیچوقت هیچ اقدامی در پاسخ به پست های شما انجام نخواهند داد. بلکه تنها برای یک عدد پوچ و خالی پول داده اید. برنامه هایی که کارایی آنها همچون برنامه های فوق نیستند اما ذکر آنها نیز خالی از لطف نیست. در صورتی که مشکلی در استفاده از برنامه برای شما بوجود آید، تیم پشتیبانی آن بازخورد مشکلات شما را دریافت می کنند. برای استفاده از قابلیت جستجو در اینستاگرام پیش از هر چیز باید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را روی موبایل، یا وبسایت آن را روی مرورگر باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

لایک من با سابقه درخشان در ارائه خدمات شبکه های اجتماعی معتبرترین وبسایت برای فروش فالوور های با کیفیت ایرانی و خارجی و فالوور واقعی می باشد. این فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است که با تعامل و مشارکتهایی مانند افزایش لایک عکس اینستاگرام، افزایش ویو کلیپ اینستاگرام، افزایش کامنت پست اینستاگرام و غیره باعث میشود تا محبوبیت پیج بالاتر رود. برنامه تنها از API اینستاگرام استفاده می کند و لاگین کاربر به کلی توسط اینستاگرام انجام میشود. این برنامه قابلیت افزایش لایک و فالوئر را به صورت ۱۰۰٪ واقعی دارد و به صورت رایگان به کاربران خود فالوور واقعی و فعال اضافه می کند. این اکانت ها فالوورهای بسیار دارند و لایک شما در معرض دیدِ آن ها قرار می گیرد. در این صورت می توانید از پتانسیل ارتباطی آن ها به نفع خودتان استفاده کنید و این یک قابلیت بی نظیر است. این برنامه همچنین برای آنالیز اکانت نمودارهای آماری دقیقی از اطلاعات حساب شما ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید به طور روزانه میزان افزایش فالوور و لایک های خود را مشاهده کنید. خرید فالوور یکی از راه هایی است که می توان برای جذب فالوور پیج از آن استفاده کرد و پیج اینستاگرامی را رشد داد. اگر شما هم در این حوزه فعالیت دارید و برنامه های دیگری را در نظر دارید که در این مطلب ذکر نشده است، حتما آن را در بخش نظرات به ما و دیگر کاربران معرفی کنید. پس اگر به دنبال اهداف بیزنس و تجارت هستید ، بدون شک به یک صفحه اینستاگرام به صورت عمومی نیاز دارید و البته هشتگ گذاری درست که کاربران دیگر بتوانند در سرچ خود شما را پیدا کــنند. باشه ، حالا شما تأثیرات منفی در بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام را می دانید.

افزایش فالوور برای پیج های تجاری می تواند تأثیرات بسیاری در هزینه های تبلیغاتی و همچنین بازخورد مشتری داشته باشد. همچنین اگر درصد زیادی از مخاطبان شما واقعی نباشند ، سنجش این که میزان ارتباط مخاطبان مورد نظر با برند شما چگونه است بسیار مشکل خواهد بود. در این مورد اینگونه فکر کنید: اگر ببینید که اکثر “مخاطبان وفادار” یک حساب کاربری یا برند ، حساب های کاربری غیر فعال یا ربات هستند آیا حاضرید آن حساب را فالو کنید؟ با انجام این کار ، احتمال بیشتری وجود دارد که فالوورهای شما افراد حقیقی باشند، اما باز هم انجام هر گونه اقدامی در پای پست شما از طرف آن فالوورها غیر محتمل است. انجام هیچ گونه اقدامی در پای پست های شما نه تضمین می شود و نه اصلا محتمل است. اگر صفحه علی صبوری را دنبال می کنم به این دلیل است که به مطالب طنز احتیاج دارم و صفحه علی صبوری و محتوای آن به گونه ای بود که احساس کردم می تواند نیازهای من برای محتوای طنز را برآورده کند. برای این کار تنها کافی هست در آن عضو شوید و پبام خود را ارسال کنید. در نرم افزار اندروید Follower Analyzer Instagram می توانید پست هایی که بیشترین لایک و کامنت را دریافت کرده اند را مشاهده کنید.

شاید مطمئن باشید که محتوای اینستاگرام شما خوب است ، اما تصور کنید اگر 10000 نفر آن را لایک کنند و با آن موافق باشند چقدر بهتر به نظر می رسد. علاوه بر قابلیت ذکر شده از دیگر توانایی های محبوب آن می توان به شناسایی فالوور های روح اشاره نمود. خوانندگانی و بازیگرانی که در دنیا محبوب تر هستند و با هواداران خود صمیمی تر برخورد می کنند عموما فالوور های بیشتری دارند. بهترین اپلیکیشن های طراحی پست اینستاگرام با گوشی را بشناسید تا بتوانید تولید محتوای با کیفیت تری داشته باشید. قبل از تولید محتوا باید کامل بررسی کنید و ببینید که مخاطبان و کاربران تان چه نیازی دارند و شما چطور میتوانید نیازشان را برطرف کنید. یکی از اولین اقدامات این است که حتماً باید توضیحات محصول مورد نظر را به دقت مطالعه کنید، چرا که سرویسهای فالوور ارزان انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگیهای خاصی دارند، برای همین است که تاکید میکنیم قبل از خرید توضیحات را مطالعه کنید تا بعداً سوال یا ابهامی به وجود نیاید، حتی اگر سوالی در مورد سرویسی داشته باشید میتوانید با تیم پشتیبانی فروشگاه مورد نظر ارتباط برقرار کنید. بدون وجود فالوورهای واقعی برای تعامل داشتن با محتوای شما ، پست هایتان قطعا از دید همه ی افراد ( به جز مخاطبان غیر واقعی شما) پنهان خواهند شد. همانطور که اسم آن ها پیداست آن ها دنبال کنندگان غیر واقعی هستند و خریدی از جانب آن ها انجام نخواهد شد. اینستاگرام خود از قابلیت های اساسی برای ویرایش تصاویر ها برخوردار است، اما در اکثر اوقات، آن ها برای ویرایش یک عکس واقعاً بسیار عالی و به اندازه نیستند. پس اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شما خواهد بود.

همهی ما از قدرت خارقالعادهی اینستاگرام باخبریم و به خوبی میدانیم که میتواند به محلی عالی برای کسب درآمد ما و یا اهداف دیگر مثل برندینگِ بهتر تبدیل شود. به همین دلیل اگر به دنبال سایت های ارزان قیمت برای خرید فالوور باشید مطمئن باشید فالوور هایی برای پیج شما زده می شود که صد در صد فیک هستند و اینکار نه تنها باعث افت شدید تعامل کاربران با کسب و کارتان می شود بلکه ممکن است پیج تان را برای همیشه از دست بدهید. و از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام عمدتا به میزان تعامل در پست های شما وابسته است (نه فالوورها) ، پس خرید فالوور اینستاگرام یک راه حل بلند مدت و موفق نیست. اگر شما فالوور هایی که خریداری می کنید فیک باشد، در مدت زمان کم اینستاگرام پیج شما را از دسترس خارج می کند. تنها تولید محتوای باکیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز است که به موفقیت در بلند مدت میانجامد. برای تولید محتوا در اینستاگرام که مهم ترین رکن در افزایش فالوور و رشد پیج محسوب می شود، ابزارهای کمکی زیادی وجود دارد که بهتر است آنها را بشناسید و حتما از آنها استفاده کنید. یکی از محبوب ترین و البته معروف ترین اپلیکیشن هایی که می توان برای تولید محتوای اینستاگرام از آن استفاده کرد، Canva نام دارد. منوی این برنامه آنقدر کامل و جامع است که با وجود آن دیگر به هیچچیز دیگری نیاز ندارید. شاید در سال های گذشته همگی مجبور بودند که از برنامه هایی مانند فتوشاپ و لایتروم در کامپیوتر برای ویرایش عکس ها استفاده کنند، اما در حال حاضر برنامه های کاربردی زیادی برای گوشی های موبایل طراحی شده است که اسنپ سید یکی از معروف ترین ها در این حوزه است. از طرف دیگه هم افراد زیادی هستن که دنبال خرید یک پیج فعال در حوزه کاری مربوط به خودشون هستن.

هرچه جوایز برندگان ارزشمندتر باشد، طبیعتاً افراد بیشتری ترغیب میشوند تا در مسابقه شما شرکت کنند. در ادامه روش های بسیار کاربردی برای افزایش فالوور در روبیکا را شرح خواهیم داد؛ پس تا انتها همراه ما باشید. بیشتر افراد با افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام به دنبال این هستند؛ خود را موفقتر و محبوبتر نشان دهند. نه تنها پست شما نیاز به یک تصویر خیره کننده و جذاب دارد بلکه باید یک راه ارتباطی با کاربران به آدرس را در اطلاعات پروفایل خود قرار دهید. عدم توجه به این مسئله و نداشتن برنامه باعث می شود تا خرید فالوور نه تنها به رشد صفحه شما کمک نکند، بلکه باعث آسیب رسیدن به آن نیز شود. خرید فالوور جعلی و غیرفعال نه تنها باعث توسعه و ارتقا ی page یا صفحه شما نمی شود، بلکه ممکن است صفحه اینستاگرام شما را در معرض خطر غیرفعال سازی، مسدود یا بلاک قرار دهد. همچنین باعث می شود بررسی آمارهای واقعی حساب اینستاگرام شما با مشکل رو به رو شود چرا که اکنون ربات ها و حساب های غیر فعال نیز در آن دخیل شده اند. کاربران ممکن است متوجه شوند که شما واکنش زیادی در پای پست های خود از فالوورهایتان دریافت نمی کنید و این باعث می شود از ادامه ی فالو کردن شما سر باز زنند. بنابراین، کپشنهایی بنویسید که نظر فالوورها را بخواهد یا مواردی شبیه این، تا آنها را ترغیب به گذاشتن کامنت کنید. علاوه بر این ، فالوورهای غیر واقعی شما پست هایتان را در هیچ کانالی به اشتراک نمی گذارند و در مورد برند شما با هیچ یک از دوستان و خانواده ی خود صحبت نمی کنند، چون آنها اصلا وجود خارجی ندارند (قصد توهین به ربات ها را نداریم!). اگر شما دارای یک برند تجاری هستید یا از راه تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد می کنید، این برنامه می تواند ابزاری مفید برای مدیریت فالوورهای اینستاگرامتان باشد.

فالوورهای اضافه شده توسط این برنامه صد درصد ایرانی می باشند. سایت هایی که فالوور اینستاگرام می فروشند فالوور واقعی می فروشند یا فیک؟ می توانید این مورد را از طریق خرید و یا دنبال کردن افراد دیگر انجام دهید تا تعداد سکه و الماس شما افزایش یابد. با این کار افراد زیادی برای جذب کردن فالوورهای جدید دارید. اگر در تلگرام، تویتتر، فیسبوک، لینکدین نیز فعالیت دارید و یا وبسایتی برای خود راه اندازی کرده اید، در تمام آن ها لینک پیج خود را قرار دهید. سازندگان ربات افزایش فالوور اینستاگرام V-User ادعا دارند که محصول آن در حال حاضر حدود ۶ هزار کاربر فعال دارد. رفیق حواست باشه گول کسانی رو که ادعا ارئه فالوور بدون ریزش کردن نخوری چون فالوور بدون ریزش اصلا وجود نداره. با این نرم افزار اندرویدی می توانید چندین حساب اینستاگرام خود را مدیریت کنید و کسانی که شما را آنفالو و یا فالو می کنند را مشاهده کنید. بنابراین سعی کنید مطالبی تهیه کنید که مخاطبان شما قادر به تعامل با آنها باشند. اگر یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید متوجه خواهید شد که خدمات ارزان قیمت زیادی وجود دارند که می توانید از آنها برای خرید فالوورهای اینستاگرام استفاده کنید. خرید فالوور ارزان و واقعی و علاقه مند به موضوع مورد نظر شما و یا در شهر و کشور مورد نظرتان و ارائه قیمت های کاملاً رقابتی از اولویت های دیجی فالوور محسوب می شود. پیج هایی که دارای آیدی نامتناسب با پیج هستند و یا از عکس های نامربوط برای پیجشان استفاده می کنند و یا پیج هایی که عکس پروفایل ندارند , و فالوورهاب چند صد هزارتایی دارند جزء پیج هایی محسوب می شوند که فالوور فیک دارند. عکس های مرتبط با تجارت خودتان را پیدا کنید و کسانی که این عکس ها را لایک کرده اند و یا کامنت گذاشته اند را فالو کنید و بعد از چند روز آنفالو کنید.

ربات اینستاگرام می توانند شب و روز برای فعال نگه داشتن حساب کار کنند. به گفته سازنده این برنامه به هیچیک از اطلاعات حساب اینستاگرام شما دسترسی ندارد و جهت ارتباط با اینستاگرام از API آن استفاده می کند و تمام درخواست ها به طور مستقیم به سرورهای اینستاگرام ارسال می شود. یکی از اصلی ترین کاربرد های این برنامه، شناسایی فالوورهای یک طرفه و یا همان کسانی است که شما آن ها را دنبال کرده اما آنها شما را فالو نکرده اند می باشد. در نهایت نیز با استفاده از سکه ها می توانید پروفایل خود را در معرض دید هزاران کاربر قرار داده و از آنها درخواست فالوور کنید. یکی از مهمترین مزایای حذف فالوورهای جعلی این است که در صفحه شما فقط کاربران فعال باقی می مانند و تعامل واقعی و هدفمندی با شما دارند. از اضافه کردن فالوورهای جعلی و خرید گروهی فالوور خودداری کنید. در ضمن باید تاریخ پست هایشان را نیز نگاه کنید. را دریافت نمود. در صورتی که نیاز به افزایش دنبال کننده دارید و می خواهید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید، بهتر است دست نگه دارید. بنابراین در صورتی که دنبال محبوبیت بیشتر هستید و می خواهید در اینستاگرام بیشتر دیده شوید، نیاز به استفاده از این برنامه دارید. اگر شما هم دوست دارید تعداد فالوورهایتان افزایش پیدا کند، پیشنهاد می شود این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. ما هم با آگاهی از این موضوع تعدادی از بهترین برنامه های افزایش لایک و کامنت اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. اکنون هم با 15.2 میلیون دنبالکننده در رده سومین اکانت با بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی قرار دارد.




  • تاریخ ارسال : شنبه 8 مهر 1402 ساعت: 12:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 30
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 748
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 733
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 75
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 73
            آي پي امروز آي پي امروز : 249
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 244
            بازدید هفته بازدید هفته : 3536
            بازدید ماه بازدید ماه : 3466
            بازدید سال بازدید سال : 30641
            بازدید کلی بازدید کلی : 115013

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.119.133.228
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس khoramnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبر بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف